вторник, 15 януари 2008 г.

Епохален труд на нашите другари от dreal.net

Наскоро нашият екип попадна на следния труд, публикуван в авторитетната интернет-енциклопедия "Всичко за един лев".

Нашият екип благодари на смелите автори на това проучване! Браво, вие сте истински пазители на човешкият вид!

Вероятно ще се запитате защо това не е публикувано в Уикипедия? Ами много просто! Уикипедия се списва от уикипедали и уикипедофили!!! Много от тях са също и мутирали блогъри! На уикипедия не може да се има доверие, особено след като евреите-уикипедофили затриха статията в щатската уикипедия, свързана с организацията-майка GNAA

Нека да преминем към това ВЕЛИКО четиво:

------------------------------------------------------------------------------

Свободният блог е дневник на стомашно-чревната активност на даден свободен индивид в свободното му време, разпространен под свободен creative commons лиценз. В него задължително се включват и разкази за корупцията, екологията, борбата срещу несправедливият клептократичен строй, иначе блогът не е точно свободен. Авторите обикновено страдат от опасната делюзия, че стоят над властта и че масата селски труженици, посетители на БИАД и циганите във Факултета (накратко 99% от населението на Абсурдистан) четат блоговете им. Според изтъкнати психолози и журналисти, авторите на свободните блогове са най-обикновени влечуги със сексуални девиации или просто умопомрачени параноични индивиди. (бел.ред: и най-вече мутирали!) Последното се подкрепя от факта, че поне два пъти в месеца, някой автор на блог се оплаква от полицейско насилие или нарушаване на личното му пространство от страна на НСБОП, Извънземните и Масоните.

Свободният блог е особено застрашаващо националната сигурност нещо. Ако попаднете на такъв, свържете се незабавно с КиберЯвор или най-близкото управление на МВР. (бел.ред: там г-н Петков ще им начупи тъпата кратуна!)

Свободният блог е трудно подаващо се на обяснение явление, затова ще се опитаме да пресъздадем такъв, за да се сдобиете представа от какво да се пазите.




Свободен блог на FreedomKeeper *


Ден 1. Сутринта пих едно кафе на гладно и след това се изаках. Съседите правят ремонт и вдигат ужасен шум. Мисля да събера петиция с подписи от блока (че и от съседния блок) и да им я закача на вратата да ги видим кво ще правят. Гадняри такива. Докато чаках на спирката ми къркореха червата. Навън пече прекрасно слънце и гледайки градинката до една бензиностанция през стъклото на автобус 280, пак се присетих за гадовете, които изсичат горите ни! Ей, глупаци, знам че ми четете блога, затова да ви *** *******! (бел.ред: забелязват се типичните изразни средства на мутиралите блогъри)


Ден 2. Същата работа, само че този път бях ял патладжани и подпръцквах весело в офиса. Много готино. Купих си на обяд една луканка и един хляб на филийки. Познайте какво стана, реших както обикновено да прочета какво пише на етикета. Оказа се, че срокът на годност на луканката изтекъл вчера. Ужас! А аз изядох вече три сандвича! Стомаха ми се разкъркори, а не мен ми се придрайфа! Веднага вдигнах телефона и се обадих в комисията за защита на потребителя (мислех първо на бърза помощ, ама пуст граждански дълг..). Напсувах майките, бащите, сестрите и кучетата на тия от супермаркета. Попитаха ме за едни цифрички и буквички долу под баркода. В този момент разбрах, че срокът на годност бил до следващият месец. Пфу, фалшива тревога. Но в днешни времена трябва да си винаги нащрек, все пак живеем в гражданско общество!!! (бел.ред: и жалко! Трябва да направят супермаркет за блогъри и вътре да продават само 30-годишно аржентинско месо!)

Вечерта пих 3 големи гроздови и се изаках. После четох свободните блогове на Пешо12, Ставри и lumpen. Горките пичове, и те се оплакват от чревни неразположения...


Ден 3. Цял ден червата ми къркорят, което е сигурен признак, че КиберЯвор е заредил апартамента ми с бръмбари. Обещавам утре да си купя ЕМ скенер и да проверя цялата къща. Ще напиша постинг за това. Май бях чел нещо по въпроса в един друг свободен блог. Да, сега се сетих! В блога на
masterobserver пичът беше писал че е изпръскал 3 флакона райд и си решил проблема. След това поне за месец спрели да му къркорят червата и оригнята му миришела на лимон. Мамицата им мафиотска и олигархична, ще ми слагат бръмбари и ще слухтят, а?!?! Какви сте вие, бе? Знаете ли кой съм аз и каква потенциална многомилионна аудитория има моят свободен блог, а?!? Пуснал съм си awstats, бе глупаци такива, имам 115 уникални посещения на ден! (бел.ред: имаш и 115 неуникални, типични за блогърите мутации!)


Ден 4. Днеска разбрах, че олигофрените от M$ искали да пробутват някакъв OOXML стандарт. Алооо, чифути такива, народни изедници, кой ви дава право да правите такива неща бе? Да си призная честно, не знаех за какво става въпрос и се зарових в Уикипедия. Оказа се още по-лошо, отколкото съм мислил! Било там нещо само за офис, пък аз ползвам OpenOffice от два месеца, щото бях чел статия за това в един свободен блог, там пишеше че всички свободни блогъри го ползват! Тия майкрософтски цигани, само да се пробват с тоя OOXML в България, ще направя електронна петиция, ще организирам протест и ще залея офиса им с боя! Мърлячи! (бел.ред: типично мрънкане, свързано с упадъчния опънсорс софтуер, типично за блогърите!)

Вечерта ядох боб. Горките ми колеги утре в офиса. Те от леко подпръцкване се оплакват и отварят джамовете (ебати изнежените лигльовци). Утре направо ще ги изселя!!!


Ден 5. Днеска окончателно разбрах, че България е 100% комунистическа държава! Какво е това червеното в знамето, бе?!? Веднага ще пусна електронна петиция да го сменят с някакъв друг цвят! Знам, че все още има истински свободни хора в тая държава и че комунистическият режим не ги изсели всичките в чужбина! Хора, протести трябва да вдигаме, ние гражданско общество ли сме или лукови глави?!? Аман от турци и комунисти вече!!!

Иначе за боба кво да кажа...такива експлозии, такова нещо! Не съм виждал още такова чудо, описано в друг свободен блог!

Много сме, силни сме! Днес - свободната блогосфера. Утре - свободните разхлабителни! Ура!


Ден 6. Днеска ядох банички с боза докато стояхме по плавници и строяхме стена от кашони на една пешеходна пътека. Само така може да защитим
Рила. Не може някакви мафиоти да я приватизират без пари. Цяла фабрика за лепило е това! От бозата ме разхлаби и пръднах за да им покажа, че живеем в гражданско общество. Много сме, силни сме!

P.S. Един изнервен от задръстването чичко слезе от ладата си и ни изгони. Не разбира ли, че го правим за него? Заслужава да продължават да го ограбват! (бел.ред: БРАВО НА ЧИЧКАТА!!! САМО ТАКА СЕ БРАНИ ЧОВЕШКИЯТ РОД!)


Ден 7. Днеска си отварям блога и кво да видя!?! 500 Internal server error!!! Майка им жална на тези масони дето ме цензурират, бе!!! Ние в свободна държава ли живеем или в съветска република?!?

За наказание, очаквайте в най-скоро време да напиша статия на тема "как да се крием от КиберЯвор, използвайки GnuPG и SSL!!! Сигурен съм, че широката ми аудитория ще го оцени!

P.S. КиберЯворе, знам че ми четеш свободният блог! Мри в кофите ченге такова!!!

(бел.ред: типичната параноя, плод на блогърските генетични изменения!)


Нашият екип не познава авторите на тази публикация и все пак сърдечно благодари на тези неизвестни съюзници на нашата кауза! Ако случайно ни открият, ще получат автоматично членство в нашата организация, без да се налага да гледат GayNiggers from outer space, без да се налага да тролстват форуми, да слушат дискове на Азис или да ходят на митинг на БСП!

Ние сме с вас, другари! Ако някой от тези мутанти ви посегне, ние ще ви защитим!!!

3 коментара:

Анонимен каза...

от Norman
Ми те на мене ми посегнаха, а на мене доктора ми беше казал да си водим Дневник и да се самонаблюдавам, да си разказвам къде съм ходил с майка, какво съм видиел и да си тренирам паметта, че съм малко разсеян. Обаче тия гадове блогърите, почнаха да ми пишат лоши работи на л.съобщения и сега доктора не може да ми чете дневника ъе нет-а, а го пишем на хартия и майка му го носи всиека седмица, направо много ни затрудниха с нахалството и глупостта си тия ненормалници.

Ебем блогъри каза...

Ще си платят скъпо за всяко неудобство, което причиняват на човешката раса!

Анонимен каза...

Блогърите на сапун :) Някой се опитва да проповядва от мрежата кое е добре и кое не, я чакайте малко. Извод : не четете блогове, дръжте си на мнението, излезте навън, в истинския свят, и си живейте живота, не се превръщайте в мутанти, нямащи какво да правят, и затова пишейки и словоблудствайки в нещото наречено блог.