четвъртък, 7 февруари 2008 г.

И социалистите вече знаят!

Ето на какво попаднахме днес!


С подобни поздрави посрещат много интернет клубове. Но в дигиталния свят има и зверове, изчадия, които реват, раздават юмруци, бият се... После иди и доказвай, че интернет е безопасно място. Това го твърдят не само предубедените. Уви, това място не е безопасно дори за възрастни, камо ли за деца. "Виж кой говори", тук не играе. Особено ако отсреща стои изпечен мошеник, развратник, педофил, комарджия, фалшификатор някакъв. Анонимността дава сила и самочувствие: "Моят блог, това съм аз!". Коя (кой) си ти? Отсреща често мълчат, издигат лозунги в защита на свободата на словото или на правото да си я поискаш. Гот е! Но червената лампичка не бива да гасне...

/В-к Дума/


Ето, дори БСП, които по същество са партия на обвитите в носталгия пенсионери, вече знаят каква пасмина представляват шибаните блогъри!!!

Разбрали са, че са мошеници, развратници, педофили и фалшификатори! Пропуснали са "мутанти" и "трафиканти на органи", но и това не е малко!

Очакваме г-н Петков като виден социалист, да застане мъжествено и да залови всичката тази паплач, която си въобразява, че може да безчинства безнаказано!

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН!

15 коментара:

Norman каза...

от Norman:
Те социалистите да не ми се правят на големи отвори, защото тоя лумпен-блогър пролетариат произхожда от техните редици.Щото бабите и дядовците са били наемници и сега днешните блогъри какви да са - пак безпринципни наемници за стотинки и винаги ъв услуга на Злото.
БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

А Е@ем блогъри, аз се прибрах и къде да ти разкажем за днешния им мижав ядящ протест, ако разрешиш, разбира се...тука или ъв темата " Прекрасна новина" или да не ти разказвам какво видех и направих, щото може и ти да си бил там и да си видел каква жалка картинка беха.

Ебем блогъри каза...

Пфу, абе питах аз онази блогърка Антония защо пишат такива безсмислени глупости и дали безсмислените постове в блоговете им не са някаква схема за вграждане на тайни съобщения измежду глупостите, оная ми затри мнението!!!

Аз съм убеден вече, че повечето мутанти правят точно това!!! Защото постовете им са по-безсмислени от блеенето на параноидно-шизофренична ромка в лудницата в Раднево!!!

Дори тази пасмина добре осъзнава, че това са глупости! Според мен използват блоговете си, за да си препродават амфетамини, бъбреци и калашници. Бизнес-комуникацията става под формата на кодирани думички в тъпите постове. Само да разбера схемата и веднага ще ги изпея на г-н Пуетков!!!

Norman каза...

от Norman:
Абе ниема такова нещо, тия блогърите са толко тъпи, че освен да са наемници стотинкари за нищо друго не стават. Всички са се юрнали да пишат, щото са с интелект и самочувствие на чукчи-писател.
Нали има разни обяви за блогъри, където им плащат по 32 стотинки за статия, обаче зависи от качеството на информацията...и ние с тебе като им напишеме ниекой готин коментар изобличаващ фалша, лъжата, тъпотата на автора и те моментално му прибират 18 стотинки и затова нас ни трият.
А глутниците безмозъчни блогъри са се съюзили ъв ниекакви своеобразни картели, посещават си взаимно блоговете, пишат си похвални коментари, имитират интерес и оживление. Освен това триебва да пишат под команда и да прокарват пошлости; примерно днеска протест по гащи, утре протест по г*зове и т.н.
Има и такива графомани с обсесивни разстройства, които ъв публичното пространство са се самонарекли писатели и журналисти, те пък си произвеждат мними креатури с които влизат ъв диалог, конфликт,поетична любовна връзка или хартсексуална такава...абе, както ги подкарат бесовете и заболяването отвътре. Тц, тц, жалка работа...и всичкото това падение и тонове ла*на за 32 стотинки.
Нали ги видех вчера какви смачканяци са, даже мижитурщината не могат да я скрият тука, където никой не ги вижда пряко...избива им през разширените пори, като от валчестата физиономия на тая баята погача, бъдещата журналистка, която си позволява да подменя коментари- Кристина Станинска и не може да се скрие.Буоххх, гнъс !

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Norman каза...

от Norman :
А пък тая дърта пуйка леля Антония, толко глупаво си е сглобила снимката, че старомодната и глава е толко несъразмерна с тялото...пък може верно да е с некакво физическо увреждане, не знам...а иначе менталното й е видимо тука и не подлежи на спор.
А пък тия от MyKinda и BGreporter така ги будалкат, че са "уникални, неповторими,красиви, умни, талантливи" блогъри че тия наистина са си повервали и понеже кифлите, могат само тука да получават доказателства за тия си несъществуващи качества се скъсват да бълват смрад и простотия денонощно...хехехех.
А на мене Е@ем блогъри, ми е кеф да ги обстрелвам когато си искам, защото съм си хомо луденс, а не нископлатен, безпринципен наемник стотинкар като тех и никога ниема да тръгнем да си полирам мозъка и духа като тия нещастници. Надявам се, че и ти си от тая, моята страна, е@бем блогъри.

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Анонимен каза...

Лицемерни са блогърите казвам ви!

И пълни сухари и загубеняци вече се убеждавам!

Аз съм зад вас момчета! Пълен терор над тези дебили и олигофрени!

Анонимен каза...

За тоя писател исках да кажа - Тишо ли къф е там. Пълен сухар и онанист е според мен. Не бих се учудил и ако е педофил или обича бабички дет викате. Не мога да го понасям откак взе да се изживява като рицар борещ се срещу хейтърите и всъщност е супер тъп. Голям е лузър и трие всички коментари дет не му изнасят па после се прави на шут-демократизатор. Ай сиктир!!!

Другите тъпанари са редовните блогъри на линия - разните мишелчовци, патки като оная библиотекарка и тем подобни. Да ми ядат гъза!

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН! УСПЕХ!

Norman каза...

Лелел, а гаргата Гачев вече само с мисълта за мене ляга, с мене става...там ъв блога му е писал ниекакъв мислещ човек reaсtor, и Горчо си мисли, че съм аз и даже се опитва да се диалогизира ...тц, тц, как може изобщо да му хрумне, че аз ще пишем с други никове, като аз можем да си кажем всичко с мойто си хубаво и звучно име, а не като него да използвам по 20-30 ника за да се скрием и да говорим мръсотии. Освен това никога ниема да седнем да му пишем в гробчето-блогче ъв 2 часа след полунощ, брей каква самомнителност и нарцисизъм са го подгонили клепоухия Горчо...ми аз ъв полунощ си четем книжка или ниекоя приказка, казвам си молитвата и си спим сладко, сладко, а не като вампирите блогъри да бродим из гробниците им. Ниемам си аз други светли мисли, и ниема да си пътувам ъв страната на сънищата, та ще седнем да мислим и пишем за мутантите нощем.
А ето какво приблизително му бех написал вчера ъв темата му за ядящия им протест но той го изтрил.

oт Norman :
Не съм се дегизирал, не съм реактор…но понеже киликендзера Горчо ми трие коментарите, не съм му влизал отдавна ъв блогчето-гробчето. А иначе хората като го четат само цъкат с език и си казват - Е това е, Горчо е наш Левски, юнак над юнаците!
А пък те куките стимулират Горчо и още ниеколко такива овце, навличат ги във вълча кожа, да блеят към Луната и да имитират недоволство и гражданска позиция.
И какво като ми следят трафика, тъкмо ще ми кажат като ги попитам кой ми пишеше гадости и мръсотии за мене и майка. Аз не живеем ъв Интернет и не съм престъпник, живеем си с майка в реалността и ми е много чудно, защо никой не протестира за нарушаване на личната свобода с камерите по улици и сгради, за чипове и сензори вградени в бяла и черна техника в бита ни, а протестират, че щели да бъдат следени тука. Ми значи ние си живееме ъв паралелни реалности, щом като техната свобода вирее или е застрашена само тука, ниемам нужда да им я отстоявам. А напротив нека им се затегне още примката, за да престанат да се зальохват ъв Интернет тия изтрещели подражатели и мижитурки.
БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Ебем блогъри каза...

С интерес наблюдавам засилването на блогърските реакции спрямо нас !

Този асктишо гледам че пак ни е нарочил за интернет-терористи и блогъри. В статийка, в която обяснява как хората търсели в търсачката на вражеската корпорация Гугъл за проститутки, наркотици и тероризъм и откривали неговия блог - СМЯХ!

Норман - те няма да се спрат да ни трият и цензурират иначе са първи, ако трябва да се "отстояват" някакви имагинерни граждански права - най-вече правото им да търгуват с бъбреци и амфетамини онлайн! ЛИЦЕМЕРИЕ ГНУСНО!

Антиблогър, те не са просто сухари, оооо неееее! Това са криминални мутирали елементи и не бива да се подценяват! Може да ти изглеждат като сдухани елементи с болно его, но истината е че са обикновени мафиоти-мутанти, намерили своята ниша след оттеглянето на мутрите (които иначе биха им спукали главата от бой с бухалката).

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН!

Norman каза...

О, добър ден здарвейте...може и да си прав Е@ем блогъри, понеже тия 32 стотинки за статиите халтури не им стигат за нищо, оня ден на ядящия им протест имаше едни такива изроди, които си омотали главите като кексове с това алуминиевото домакинско фолио и с мръсни неизрезани нокти, и некакъв друг мизерник им обясняваше, че ъв скоро време ще си организират блогърска борса за нокти от крака и ръце и там ще могат да си ги продават. И им обясняваше как да се приберат по дупките си ъв крайните квартали и да не тропат толко с ноктите си по жълтите павета, че да не предизвикат интереса на некой конкурентен дилър.
Тия блогърите ако имаха майки и тех щеха да ги изтъргуват, толко са меркантилни, че за стотинки с удоволствие хапват и се мажат с всекакви л*йна.
А пък довечера като се приберем ще ходим да видим каква е тая плюнка Тишо, че сега не ми се занимава.

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Norman каза...

Ето веднага цъфна киликендзера Горчо Гачев да потвърди думите ми, че блогърите са меркантилни мизерници. Писал там "Още за Наредбата" и най-безсрамно иска да си търгува гласа за изборите. Но аз го хванах на момента за проскубаната перушина и му писах.

от Norman:

га-га-га, гаргата Гачев пак ли си долетел тука, а !?
И сега какво…искаш да си изтъргуваш гласа за една наредба…браво, браво много си принципен юнако.
И какво казваш, или отменяйте наредбата или ми давайте достъп до сметището (събраните данни) и аз да намежем клюн…или на следващите избори ще гласувам за всеки, който ме наеме да контролирам потока информация, щото аз съм единствения представител на блогърската общност, нали ме видехте по талевизора.
Буоххх гнъс.

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Анонимен каза...

УЖАС!

Не го е срам!

Ама какво се учудвам и аз...блогъри и принципи, хаха.

Тях най-много ги бива да се оплакват, че никой не им е купил гласа на изборите, а после да псуват правителства и кметове..

Norman каза...

Ей, тия маркетингови изпръжнения ИТ лумпените и SEO шебеци като Петър Събев нема да спрат с простотията си...опитва се, чрез тема, която уж да ни даде познания как да се предпазиме или да си върнеме открадната пощенска кутия да си пробута платени услуги.И аз му фраснах един десен прав по нахалната квадратна физиономия :

oт Norman :
Ми нали си голем отвор...хакваш му и ти пощата (си)...амам, ако стигнеш веднага до тая елементарна стъпка, как тука ти и санкюлотската ИТ блогърска армия ще си рекламирате платените услуги за безсмислена интернет сигурност.

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Norman каза...

хехех, попаднах на две грозни лели...едната Вера се кахъри за свети Валентин и аз я подкрепих подобаващо:

oт Norman :
А ти лельо, колкото и да си пишеш ниема да има кой да те покани нито на вечеря, нито на пиеса...виж аз понеже съм много благороден можем да те пратим на баня, че бая си се оваляла ъв мазната си простотия.

А другата едра леля-зелка рекламира аеробик клуб по най-глупавия блогърски начин, аз обаче я върнах ъв реалността на потните й крака :

Амам, лельо вместо да рекламираш тоя пропаднал клуб, взимай парцала да чистиш уредите, че там човек освен гъбички друго не може да получи. А, пардон, забравих- може и да му се скъсят краката като твойте, но то твоите са си природно обособени къси от пълзене . Просто исках да ти кажем да си прибираш късите бутове, че са жива антиреклама за аеробика.

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !
Буоххх, гнъс !

Norman каза...

А знаеш ли, че тоя Делян Делчев дето се прави на синеок, бел човек на снимката, а иначе е една захабена, тъмна балканска торба с л*йна е гепил нещо
като добре познатите ни блогърски плюнки-лозунги от един друг незрящ ли е, не го знам какъв е точно тоя блогър Ангел и сега, ако не си признае ще има кеч изпълнения, надявам се ! И аз им казах следното:
oт Norman :
Да, да...чакай блогър да си признае, че е гепил нещо. И то пък виден талевизионен блогър, който са го викнали и избрали да дефинира понятието блогър пред цела телевизионна България.Кой си ти че дори имаш смелостта да му напомняш за почтеност, принципи, етика.
Те си продават тука безполезните услуги, а всичко гепено и плагиатствано от други било криейтив комънс лиценз.
Буохх, гнъс !

БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !

Norman каза...

И тая леля Павлина-Поли с късите бутове ме изтрила, нищо...но от това краката и ниема да станат по-стройни, как не могат да разберат ниекои недоразумения, че всъщност правят антиреклама с писанията и външността си, но суетното им блогърско желание да се самоизтъкват и да цъкат кинти на всека цена, просто ги превръща ъв посмешища и карикатури, хехех
БЛОГЪРИТЕ НА САПУН !